duminică, martie 02, 2014

S E R I A L: Televiziunile din GALAŢI - Relația cu autoritățile locale

STUDIU: HARTA POLITICĂ A TELEVIZIUNILOR LOCALE - 2013


Continuarea seriei privind informarea despre televiziunile locale, aşa cum apărea ea în raportul publicat de Active Watch vizează, în această ediţie, relaţia cu administraţia.

Relația cu autoritățile locale a fost descrisă, în general, ca fiind una bună  (mai multe vezi în raportul Active Watch)
  • ”Primarul Galațiului face tot posibilul să nu ajung la conferințele de presă, să am acces la informație. L-am dat în judecată. Asta e parodie de colaborare cu autoritatea publică.” (jurnalist Vox TV)
  • Jurnalistul trebuie să semnaleze greșelile, în niciun caz să preamărească administrația locală. Dar sunt activități organizate de Primăria Galați, mai ales de sărbători, care sunt în interesul gălățenilor, automat le mediatizăm.” (director de programe TV Galați)
  • ”Promovăm licitațiile autorităților publice, dar acestea se promovează gratis. Noi nu am luat nici măcar doi lei. Nu am avut contracte de publicitate cu autoritățile locale. Știm că există un fond, dar nu am beneficiat de el. Profit? De unde?” (director RTV Galați
  • ”Relația cu autoritățile locale din punctul meu de vedere este foarte bună. Nu am avut probleme, noi nu întrecem limita. De când am venit vreau să păstrez echidistanța, nu vreau să întrec limita.” (Roxana Marosy, manager Vox TV)
  • ”Relația cu autoritățile locale e ok, primim informații, vin la emisiuni. În general vin, cu excepția campaniei.” (Anca Stanciu, redactor-șef RTV)

Niciun comentariu: